Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXIII
(896) odpowiedzi
ostatnia przez: bartek66977

Aprilia leonardo by Dziku part 2
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203

Kymco grand dink by Dziku
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203

Aprilia rs 125 by Dziku part 2
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203

dzień dobry
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: drzemiks

Nostalgia
(7) odpowiedzi
ostatnia przez: waldi

Przywitanie
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Raven

Przywitanie
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: marcin.p0135

Powitanie
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Łukasz 1980

Wynajmij hakera! (https://t.me/Blackhat_plug)
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: adolfma7

Mój ogar

Historia mojego Ogara jest długa, więc skrócę ją do minimum.

Ogara dostałem po dziadku, wiele się na nim uczyłem, pod względem mechaniki jak i elektroniki (do dziś).
Aktualnie jego wygląd oceniam na dobry z małym plusikiem, zamontowane mam 2 lampy do jazdy w dzień na diodach FluxLed(obecnie oryginalna lampa), moduł zapłonowy, zapłon bateryjny, stabilizator napięcia dla diod (aby się nie przepalały), naklejkę na baku(już nie), zgrabną skrzyneczkę plastikową na kable przy kierownicy(zastąpiona oryginalną lampą), stacyjkę, halogen dalekosiężny H3 55W do jazdy w nocy(zdemontowany), lampę tylną przeciwmgielną z Fiata 126p, chromowane oparcie, cewkę W/N z "Malucha", peszle osłaniające kable oraz linki, filtr stożkowy (który zaliczam do tuningu wizualnego), w silniku łożyska FAG z luzem C3, nowy czeski łańcuch, nowe tarcze sprzęgłowe, no i oczywiście nie można zapomnieć o orzełku na przednim błotniku(którego także nie ma). Postanowiłem powracać do oryginału... Takich maszyn się nie tuninguje! Są ładne same z siebie.

 

Perspektywy?
Czekam na mikroprocesorowy moduł zapłonowy ze zmiennym kątem wyprzedzenia zapłonu oraz czujnikiem hallotronowym na wale, może będzie ocynkownia i malowanie proszkowe, ale to bardzo odległa przyszłość...

Fotki mojego rumaka :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 18.97.14.87

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0019 sek.DESIGNED BY OJS