Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXIII
(888) odpowiedzi
ostatnia przez: Greg

Nowy ziomek :)
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Greg

Przywitanie
(4) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

ÄŒezet 175 typ 487
(9) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

[Ogar 200] by Dedo Ankieta
(59) odpowiedzi
ostatnia przez: Dedo

[Yamahosim DT] by KCM
(136) odpowiedzi
ostatnia przez: Marek

cześć
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

[Vectra C] by Soka
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

Cześć :)
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

Cześć :)
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 44.200.117.166

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0015 sek.DESIGNED BY OJS