Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXIII
(866) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

Risks Of Hiring A Japan Phone Number List Freelance Copywrit
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Sanjida202

Content Marketing: What Is A Professional Email List Strateg
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Ziya194

France 19,793 Million Kilograms Job Function List Ukraine 1
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: shukla22

Do Not Forget That Your Content Must Executive Email List On
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

?ezet 175 typ 487
(6) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

[Yamahosim DT] by KCM
(136) odpowiedzi
ostatnia przez: Marek

cze??
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

[Vectra C] by Soka
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

Cze?? :)
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 18.232.53.185

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0014 sek.DESIGNED BY OJS