Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXIII
(682) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

Cześć tu Krysy.
(3) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

"Nowy" (a właściwie stary) nabytek - Yamaha XV125 Virago
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

Powitanie
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: Sachu

Jaki to tłok??
(4) odpowiedzi
ostatnia przez: bartek0041

[Ogar 205] Maras-Tech SMX-XX - Reaktywacja
(113) odpowiedzi
ostatnia przez: bartek0041

Cześć.
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Emiel

[Zipp Vapor] by Soka
(14) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

Smutna prawda: Upadek forum
(28) odpowiedzi
ostatnia przez: Neon

Cześć
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: labusia7

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.172.234.236

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0506 sek.DESIGNED BY OJS