Ostatnio na forum
Nostalgia
(9) odpowiedzi
ostatnia przez: Maciek1994r
Chat XXXIII
(897) odpowiedzi
ostatnia przez: Plajzer96
Aprilia leonardo by Dziku part 2
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203
Kymco grand dink by Dziku
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203
Aprilia rs 125 by Dziku part 2
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: dziku203
dzieĹ dobry
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: drzemiks
Przywitanie
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Raven
Przywitanie
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: marcin.p0135
Powitanie
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Ĺukasz 1980
Wynajmij hakera! (https://t.me/Blackhat_plug)
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: adolfma7
Tuning Techniczny
Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.
Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km
Opis Przeróbki
Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.
PAMIĘTAJ!!!
Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.
Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz?
18.97.14.88
© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0184 sek.DESIGNED BY OJS