Ostatnio na forum
Chat XXXIII
(869) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL
Przywitanie
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Reuz
Risks Of Hiring A Japan Phone Number List Freelance Copywrit
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Sanjida202
Content Marketing: What Is A Professional Email List Strateg
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Ziya194
France 19,793 Million Kilograms Job Function List Ukraine 1
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: shukla22
Do Not Forget That Your Content Must Executive Email List On
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL
?ezet 175 typ 487
(6) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL
[Yamahosim DT] by KCM
(136) odpowiedzi
ostatnia przez: Marek
cze??
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina
[Vectra C] by Soka
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina
Tuning Techniczny
Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.
Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km
Opis Przeróbki
Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.
PAMIĘTAJ!!!
Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.
Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz?
3.238.204.167
© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0014 sek.DESIGNED BY OJS