Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXIII
(506) odpowiedzi
ostatnia przez: teo

Fabryczne kolorki Rometów
(4) odpowiedzi
ostatnia przez: Greg92PL

hejo
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: mitek

[Vectra B] by Soka
(665) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

[Romet 50-T-1] 1982 - Pawełkowy :D
(11) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

[Golf IV] SDI Michała.
(20) odpowiedzi
ostatnia przez: Ogarkowiec

[Opel Vectra C] GTS 2003r 1.8 122KM
(36) odpowiedzi
ostatnia przez: 19marcin4

Cześć
(6) odpowiedzi
ostatnia przez: v4cinek

Cześć
(8) odpowiedzi
ostatnia przez: jurek443

Witam wszystkich
(10) odpowiedzi
ostatnia przez: jurek443

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Wybierz jedno z powyższych aby wyświetlić opis.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.198.2.110

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0013 sek.DESIGNED BY OJS