Forum

Ostatnio na forum
Brak długich świateł w ogarze 200
(3) odpowiedzi
ostatnia przez: Browc

Siemanko
(3) odpowiedzi
ostatnia przez: Browc

Witam
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: Browc

[Astra H] 1.8 By Dziadek
(28) odpowiedzi
ostatnia przez: Ogarkowiec

[Golf2] 1.6 Dailycar by Ewa&Mozgi
(68) odpowiedzi
ostatnia przez: Dziadek

????? ? "?????????" ????????
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Frankbuff

??????????? ????? ? ?????????, ?????? ????? ?? ?????????, ??
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Frankbuff

[Vectra B] by Soka
(668) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

Chat XXXIII
(527) odpowiedzi
ostatnia przez: Prezesooo3320

Święta
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Poleruje się tłok i komorę spalania aby nagar się nie osadzał ponieważ wtedy tłok i głowica nie odprowadza ciepła, robi się taka powłoka która uniemożliwia chłodzenie. w skrajnych przypadkach można nawet przez to zatrzeć silnik przez jego przegrzanie. Tak że polerka tłoka = nie osadzanie nagaru = lepsze chłodzenie tłoka i głowicy

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.167.126.106

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0182 sek.DESIGNED BY OJS