Forum

Ostatnio na forum
Stojaki na ulotki
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Vronal

Perkoz2019 Wita :)
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: perkoz2019

Siemka
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: SpanishKawa

Witam
(6) odpowiedzi
ostatnia przez: Frabor

Chat XXXIII
(645) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

Siemano
(9) odpowiedzi
ostatnia przez: Mrobor

piła do paneli
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: reloxaogar

Hello
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: polejesaogar

Akcesoria GSM.
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: plny11

Witam gorąco
(38) odpowiedzi
ostatnia przez: diedyou

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Poleruje się tłok i komorę spalania aby nagar się nie osadzał ponieważ wtedy tłok i głowica nie odprowadza ciepła, robi się taka powłoka która uniemożliwia chłodzenie. w skrajnych przypadkach można nawet przez to zatrzeć silnik przez jego przegrzanie. Tak że polerka tłoka = nie osadzanie nagaru = lepsze chłodzenie tłoka i głowicy

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.82.79.137

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.1854 sek.DESIGNED BY OJS