Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXIII
(869) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

Przywitanie
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Reuz

Risks Of Hiring A Japan Phone Number List Freelance Copywrit
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Sanjida202

Content Marketing: What Is A Professional Email List Strateg
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Ziya194

France 19,793 Million Kilograms Job Function List Ukraine 1
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: shukla22

Do Not Forget That Your Content Must Executive Email List On
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

?ezet 175 typ 487
(6) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

[Yamahosim DT] by KCM
(136) odpowiedzi
ostatnia przez: Marek

cze??
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

[Vectra C] by Soka
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

Tuning wizualny

Przedstawiam tutaj kilka moich pomysłów na poprawienie wyglądu Ogara. Pamiętajcie co za dużo to nie zdrowo, opisy tutaj są poglądowe i mają służyć Wam jako inspiracja do własnych pomysłów. Zaczynamy...

  1. Tylna Lampa Przeciwmgłowa z malucha
  2. Chromowany uchwyt
  3. Licznik elektroniczny
  4. Neony
  5. Naklejki
  6. Pseudo xenony
  7. Filtr Powietrza
  8. Stacyjka
  9. Plexi w deklu iskrownika
  10. Osłona kabli i linek (peszle)
  11. Czyszczenie amortyzatorów

Opis przeróbki

Przedstawię tutaj pomysł na tuning wizualny który wpadł mi nie dawno do głowy, jest to polerka/wyczyszczenie tylnych amortyzatorów. Na początku moze wydawać się to śmieszne ale własnie wyczyszczone, błyszczące się ochromowane amortyzatory potrafią dodać uroku maszynie!

Demontaż jest dziecienie prosty, wystarczy odkręcić 4 śruby i wyciągnąć amorki, następnie obkręcamy je w przeciwnym kierunku do sprężyn aby wyszły z prowadzeń, może nie być to łatwe ze względu na zapieczenie się ich w siedzeniach. Możemy pomóc sobie imadłem :)
Następnie aluminiowe części czyścimy szcotką drucianą... pracochłonne ale z efektami ;) jeśli masz kątówke to załóż papier i przejedź większe powierzchnie, jeszcze lepszy efekt. Sprężyny najlepiej zamoczyć w ropie na jeden dzień i intensywnie wycierać szmatką, lekka rdza powinna zejść, na większa potrzebny jest środek o nazwie FOLSOL, choć i tak jeśli niema chromu to nic nie da :P

Fotki wyczyszczonych amortyzatorów:

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 3.238.204.167

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0016 sek.DESIGNED BY OJS