Forum

Ostatnio na forum
Chat XXXIII
(866) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

Risks Of Hiring A Japan Phone Number List Freelance Copywrit
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Sanjida202

Content Marketing: What Is A Professional Email List Strateg
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Ziya194

France 19,793 Million Kilograms Job Function List Ukraine 1
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: shukla22

Do Not Forget That Your Content Must Executive Email List On
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

?ezet 175 typ 487
(6) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

[Yamahosim DT] by KCM
(136) odpowiedzi
ostatnia przez: Marek

cze??
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

[Vectra C] by Soka
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

Cze?? :)
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: Malina

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 18.232.53.185

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0013 sek.DESIGNED BY OJS