Forum

Ostatnio na forum
Cześć
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: komandoro

Chat XXXIII
(486) odpowiedzi
ostatnia przez: Mateusz811

Pomoc w wyborze auta
(35) odpowiedzi
ostatnia przez: Plajzer96

[Vectra B] by Soka [ Wrzesień ruszamy ]
(662) odpowiedzi
ostatnia przez: towar210

[Romet 50-T-1] 1982 - Paul'a
(8) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

[Romet Ogar 200] by przemocha
(115) odpowiedzi
ostatnia przez: przemocha

[Simson S51 Enduro] '85 "SuperSimo" - 60/4 Paul'a
(57) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

[Passerati B5 2.3 VR5 2000r] by Kaban99722
(20) odpowiedzi
ostatnia przez: kaban99722

[Fiat Ulysse I]Szatańskie 2.0JTD - Melanżowóz
(14) odpowiedzi
ostatnia przez: Plajzer96

[Yamahosim DT] by KCM
(115) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Ustawianie zapłonu

To czy nasza maszyna będzie zrywna, mało paliła i nie będzie się grzała zalezy w dużym stopniu od ustawienia zapłonu, opisze tutaj po krótce jak go ustawić w miarę optymalnie, posłużę się do tego celu obrazkiem znalezionym w czeluściach internetu, (nie jestem jego właścicielem dlatego nie zabezpieczam go znakiem wodnym ;) )

Pierwsze co robimy to odkręcamy świecę w celu ustawienia GMP, najlepiej jest włożyć śrubokręt w miejsce świecy i kręcić wałem za pomocą śruby na klucz "8" na rys. śruba oznaczona cyfrą 1.

Gdy uzyskamy GMP przerwa na platynkach powinna wynosić 0,3mm, następnie cofiemy wał o 2mm w tył kręcąc śrubą w lewo, przed tem mierzymy ile jest mm od główki tłoka do gwintu bądź innego punktu odniesienia na głowicy, przy cofnięciu tłoka wymiar ten musi być o 2mm większy, gdy w takiej pozycji uda nam się ustalić tłok, znów zaglądamy do aparatu zapłonowego na rozwarcie platynek(3 na rys.), powinno być 0,05mm. Mierzymy SZCZELINOMIERZEM a nie kapslami z piwa ani innymi badziewiami.

Jeśli nie mamy 0,05mm wtedy luzujemy śrubkę nr.2 i przesuwamy kowadełkotak aby było 0,05mm, jeśli zabraknie nam regulacji, popuszczamy 2 śruby mocujące cały stojan magneta i kręcimy całym aparattem zapłonowym do uzyskania tej wartości.

Na koniec dokręcamy wszystko z czuciem aby gwintów nie pozrywać, odpalamy i jedziemy :)

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.156.93.60

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0009 sek.DESIGNED BY OJS