Forum

Ostatnio na forum
Cześć wszystkim
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

Ogar 200 brak iskry
(6) odpowiedzi
ostatnia przez: majkel93

Chat XXXIII
(563) odpowiedzi
ostatnia przez: Przemas

jak zdemontowac caly przod jawa 50?
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

Powitanie
(5) odpowiedzi
ostatnia przez: Wiktor2002ZPL

[BMW E36 318i Touring] Roth - Podsumowanie roku str. 22
(345) odpowiedzi
ostatnia przez: Roth

Witam
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: bartek0041

GarageStore.pl wita motorowerowców!
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: GarageStore.pl

[Audi 80] dwie b3 waldiego
(184) odpowiedzi
ostatnia przez: waldi

[Fiat 126p] FL'91 #polski_fiat Pawełka
(12) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Szlify cylindrów niewiele dają przy silnikach małej pojemności, zwiększają pojemność skokową silnika = większy power ale tłok też jest dużo cięższy = ogromny spadek mocy jawka ma tłok FI38 ( oryginalnie ) cylinder "60ccm" ma tłok FI40 = oryginalny cylek po 8 szlifie, każdy szlif = 0,25mm na średnicy cylindra = +2mm ( tłok FI40 ) przez co ścianka tłoka jest dwa razy grubsza od oryginalnego tłoka = 1mm na ściankę dlatego te niby 60ccm nie dają takiego powera jak piszą na allegro, a jeszcze dużo zależy od stopu i jakości aluminium, z jakiego jest tłok wykonany i jak był odlewany. zjawisko puchnięcia tłoków jest dlatego że aluminium jest lane do zimnej formy, ścianki tłoka chłodna błyskawicznie w środek nadal jest gorący, dlatego po założeniu tłoka do silnika i zagrzaniu go inaczej "rozciągają" się ścianki a inaczej środek tłoka.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.162.224.176

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0715 sek.DESIGNED BY OJS