Forum

Ostatnio na forum
Cześć.
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Emiel

Chat XXXIII
(673) odpowiedzi
ostatnia przez: bartek0041

[Zipp Vapor] by Soka
(14) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

Smutna prawda: Upadek forum
(28) odpowiedzi
ostatnia przez: Neon

Cześć
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: labusia7

Romet 2375 by prezesooo3320.
(22) odpowiedzi
ostatnia przez: bartek0041

click here for info 3d engine
(1) odpowiedzi
ostatnia przez: Reicheoxill

[Audi] A4 B5 by Pawełek - DailyGruz
(11) odpowiedzi
ostatnia przez: waldi

[Vectra B-C] by Soka - Plan
(676) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

[Fiat 126p] FL'91 #polski_fiat Pawełka
(16) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Szlify cylindrów niewiele dają przy silnikach małej pojemności, zwiększają pojemność skokową silnika = większy power ale tłok też jest dużo cięższy = ogromny spadek mocy jawka ma tłok FI38 ( oryginalnie ) cylinder "60ccm" ma tłok FI40 = oryginalny cylek po 8 szlifie, każdy szlif = 0,25mm na średnicy cylindra = +2mm ( tłok FI40 ) przez co ścianka tłoka jest dwa razy grubsza od oryginalnego tłoka = 1mm na ściankę dlatego te niby 60ccm nie dają takiego powera jak piszą na allegro, a jeszcze dużo zależy od stopu i jakości aluminium, z jakiego jest tłok wykonany i jak był odlewany. zjawisko puchnięcia tłoków jest dlatego że aluminium jest lane do zimnej formy, ścianki tłoka chłodna błyskawicznie w środek nadal jest gorący, dlatego po założeniu tłoka do silnika i zagrzaniu go inaczej "rozciągają" się ścianki a inaczej środek tłoka.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 34.207.146.166

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.022 sek.DESIGNED BY OJS