Forum

Ostatnio na forum
Brak długich świateł w ogarze 200
(3) odpowiedzi
ostatnia przez: Browc

Siemanko
(3) odpowiedzi
ostatnia przez: Browc

Witam
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: Browc

[Astra H] 1.8 By Dziadek
(28) odpowiedzi
ostatnia przez: Ogarkowiec

[Golf2] 1.6 Dailycar by Ewa&Mozgi
(68) odpowiedzi
ostatnia przez: Dziadek

????? ? "?????????" ????????
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Frankbuff

??????????? ????? ? ?????????, ?????? ????? ?? ?????????, ??
(0) odpowiedzi
ostatnia przez: Frankbuff

[Vectra B] by Soka
(668) odpowiedzi
ostatnia przez: Soka

Chat XXXIII
(527) odpowiedzi
ostatnia przez: Prezesooo3320

Święta
(2) odpowiedzi
ostatnia przez: Paul Rometowiec

Tuning Techniczny

Nie jestem zwolennikiem tuningu technicznego, podam tutaj tylko parę mniej szkkodliwych dla silnika zabiegów. Przyznam się szczerze ze moja wiedza na temat tuningu technicznego jest znikoma, a autorem tych dwóch porad jest kolega knap. Nie odpowiadam za usterki wynikłe z zastosowania poniższych porad.

Każdy podzespół silnika ma określoną wytrzymałość, ale każdy producent celowo zaniża parametry aby każdy podzespół wytrzymał obciążenie w 100%przykładowo wał korbowy jakiegoś tam piździka wytrzymie 11000obr/min ale fabryka blokuje silnik do 7500obr/min i daje gwarancje na 100000km

  1. Szlif cylindra lub Cylinder 55ccm
  2. Polerka tłoka
  3. Rasowanie Ikova

Opis Przeróbki

Szlify cylindrów niewiele dają przy silnikach małej pojemności, zwiększają pojemność skokową silnika = większy power ale tłok też jest dużo cięższy = ogromny spadek mocy jawka ma tłok FI38 ( oryginalnie ) cylinder "60ccm" ma tłok FI40 = oryginalny cylek po 8 szlifie, każdy szlif = 0,25mm na średnicy cylindra = +2mm ( tłok FI40 ) przez co ścianka tłoka jest dwa razy grubsza od oryginalnego tłoka = 1mm na ściankę dlatego te niby 60ccm nie dają takiego powera jak piszą na allegro, a jeszcze dużo zależy od stopu i jakości aluminium, z jakiego jest tłok wykonany i jak był odlewany. zjawisko puchnięcia tłoków jest dlatego że aluminium jest lane do zimnej formy, ścianki tłoka chłodna błyskawicznie w środek nadal jest gorący, dlatego po założeniu tłoka do silnika i zagrzaniu go inaczej "rozciągają" się ścianki a inaczej środek tłoka.

PAMIĘTAJ!!!

Pamiętaj że wszystkie przeróbki wykonujesz na własną odpowiedzialność, JA jako ich autor nie ponosze odpowiedzialności za wszelkie usterki, wypadki, konflikty z prawem powiązane z zamieszczonymi tu pomysłami.

Do góry

 

Bezwzględny zakaz kopiowania bez zgody autora! Adresy IP są zapisywane.
Nie wierzysz? 54.167.126.106

© www.ogar200.pl Wszystkie prawa zastrzeżone!
Strona wygenerowana w 0.0175 sek.DESIGNED BY OJS